Re: Klikający dysk Hitachi

Autor: Salata <salata_at_-remove-interia.pl>
Data: Wed, 01 Aug 2012 11:15:24 +0200

On 2012-07-27 09:25, Salata wrote:

> Mam to samo ze swoimi Barracudami 7200.11. Jedna mi stuka i nie poza
> tym. Z 6 dyskow jeden zdechl niestety juz po gwarancji (4 tys BS), ale
> mial przepracowane ponad 22 tys godzin.
> Najpierw myslalem, ze to wina bad sektora, ale po przejechaniu Seatools
> Fix All Long, problem pozostal. Obecnie obarczam wina kable, wiec po
> weekendzie je wymienie na nowe AKASA SATA3. Zobaczymy co to da.
>

> Pozdrawiam
> Marcin

Malu update. Po wymianie kabli klikania juz nie ma. Tak wiec polecam
porzadne kable SATA. Najlepiej SATA3, bo musza trzymac specyfikacje. Te
moje od AKASA sa OK, ale jedynie jak nie masz plyty glownej gdzie
gniazda sata sa wyjatkowo blisko siebie (wtyczki sa grubsze niz
standardowe). Musialem sie posilkowac kablem SATA3 dolaczonym do mojej
plyty na Z77. Jakosc kabla jest bardzo dobra a i transfery sie
polepszyly. Teraz sie zastanawiam czy ten padnity dysk nie byl wina
kiepskiego kabla.

Jak ktos zainteresowany to 2 nowe kabelki do sprzedania w blisterkach w
cenie 12 pln/szt
http://goo.gl/qSpT0

Pozdrawiam
Marcin