Re: Jaką nagrywarkę BLURAY?

Autor: Doc <docentos13_at_wp.pl.die.spamer.die>
Data: Wed, 1 Aug 2012 09:17:50 +0200

Dnia Sun, 22 Jul 2012 16:44:38 +0000 (UTC), Gil napisał(a):

> Pewności to nie mam nawet czy jutro będę żył.
> Ale jakbym miał wybierac - raz backup i odczyt za 10 lat to wybrałbym płytki.

A najlepiej jedna kopia na HDD a druga na płytkach ;) U mnie około 25%
danych wypalonych na płytach te 10 lat temu jest nie do odczytu. Płytki są
niby OK bez zarysowań, ale wydaje się, że plastik się naświetlił/zestarzał
i zmienił swoje właściwości. Jeżeli chodzi o HDD to w podobnym okresie,
odpukać, padł mi tylko jeden. Ilość straconych danych porównywalna.

Pozdrawiam,

--
Doc,
Zawsze dumny, wielkopański, to jest 7 DAK poznański