Re: jaka płyta z 360W?

Autor: Marcin Szumilas <mcszumi_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed, 1 Aug 2012 03:57:21 +0200

Quoted:
maX (averwywal_at_interia.pl)
in news:jv98il$vrq$1_at_atena.e-wro.net

Ale to znaczy, że tu się mylą? http://tinyurl.com/cancqhd

> Tak, to optymalny wybór. Grafa to najlepiej HD5570 (ok. 200 zł),
> karty Ati mają zdecydowanie mniejszy pobór mocy od nVidii.

Zaraz, bo nie rozumiem. Myślałem, że nowe procesory same obsługują
grafikę, i jak włożę taki do płyty która też to obsługuje, to będę mógł
się obejść bez karty graficznej. Przetestuję grafikę Intela, a jak mi się
nie spodoba, to kupię zewnętrzną kartę (mało prawdopodobny scenariusz).
Nie jest tak?
Dzięki za cenne uwagi co do kart graficznych.

> Co do dysków, to nie ma tanich płyt s1155 z IDE, musiałbyś dać
> dodatkowy kontroler z IDE (najlepiej na PCI-Ex a nie PCI, bo gniazd
> PCI też coraz mniej na płytach s1155). Ewentualnie przejściówki
> IDE->SATA.

No pewnie, bo to rozwiązanie przejściowe ;)

> Możesz dogadać sie z sklepem, żeby w razie czego móc wymienić /
> zwrócić płytę. Albo przejść się do nich z tym zasilaczem, niech
> sprawdzÄ… na miejscu.

A tam, jak kupię płytę droższą niż zasilacz, to już raczej zasilacz
zmienię. ;) 150 zł starczy mam nadzieję.

Dzięki,
MSz