Zestaw PC do 3000PLN

Autor: Mumin <mooominUSUN_at_TOpoczta.onet.pl>
Data: Tue, 31 Jul 2012 22:05:55 +0200

Witajcie!

Przyszedł moment aby zmienić mojego leciwego peceta na nowszy model, ale
zupełnie się teraz nie orientuję w którą stronę pójść. AMD czy Intel? I
która platforma? Jaką płytę główną wybrać itp. Mogę przeznaczyć na
zestaw z monitorem do 3000PLN. Komputer ma służyć głównie do
multimediów, graczem nie jestem. Dobrze by było żeby była to platforma,
który można by rozbudować za 2-3 lata, a nie coś czego już rozwinąć się
nie da. Podpowiedzcie w jakim kierunku w ogóle pójść.

--
Pozdrawiam,
Mumin