Re: jaka p³yta z 360W?

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Tue, 31 Jul 2012 09:18:28 +0200

Einstein nabazgra³(a):

> Ile dok³adnie lat ma ten twój zasilacz? Ja jednak podchodzê do takich
> tematów ostro¿nie. Na wypadek wszelki jak robiê modernizacjê znajomym to
> proponujê zmianê zasilacza nie na taki oczywi¶cie z najwy¿szej pó³ki ale w
> ¶redniej klasie cenowej, mam wtedy pewno¶æ, ¿e przez najbli¿sze lata bêdê
> mia³ spokój. Mo¿e siê okazaæ, ¿e np. przez pó³ roku nic nie bêdzie siê
> dzia³o, a¿ tu nagle.....

Powiem do¶wiadczalnie ¿e stare Chiefteki by³y du¿o lepsze ni¿ te obecne a
pa¶æ mo¿e ka¿dy czy to nowe czy stare.

> Podsumowuj±c, lepiej do³o¿yæ do nowego zasilacza (jak kasy brak to siê
> wstrzymaæ chwilê) i jak to mówi± "mieæ czyste sumienie"

A czemu nie ma pochodziæ na starym jak jest sprawny i dzia³a ??

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd¼ historiê auta i zobacz czy nie by³o wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd¼ VIN, wyposa¿enie, przebieg, historiê wypadkow±.