Re: Moje boje z wyciszaniem PC + MONITOR LED

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon, 30 Jul 2012 15:17:47 +0100

On 29/07/2012 15:50, Jaskiniowiec wrote:

> Nie wiem, nie uzywam monitorow od ho ho ho i troche...

Sporo ludzi po prostu nie słyszy dźwięków o wysokich częstotliwościach.
Mnie w domu do szału doprowadza telewizor piszczący w rytm mrugającej
diody LED w trybie standby, muszę go wyłączać z gniazdka. Ani kobieta
ani córka tego nie słyszą. Podczas pracy jest jeszcze gorzej, na
szczęście używamy go może ze dwa razy na tydzień do obejrzenia DVD, więc
nie warto mi zmieniać.

--
Pozdrawiam,
Kamil