Re: Gdzie kupić kontroler PCI 2xRS232 + 1xLPT1 na chipsecie MCS9835CV

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri, 27 Jul 2012 16:39:07 +0200

"ketiv" napisał:

> no kicha..
> jesli inni w podobny sposob nie postapili to wg moich danych handlowych
> ten chipset powinny miec jeszcze karty:
> -Gembird SPC-1
> -Sweex PU007v2

I pewnie wiele innych. Parę dni temu trzymałem w łapce 2 bliźniacze karty
Uniteka typu 2com 1 lpt, z czego jedna była na MCS9835CV a druga na bodajże
numer wyższym. Na pudełku i w specyfikacji tych informacji się nie znajdzie,
pozostaje macanie organoleptyczne, co znacznie zawęża liczbę źródeł.

JoteR