Re: Zestaw bezprzewodowy klawiatura + mysz

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Fri, 27 Jul 2012 10:59:50 +0200

Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

> Różnie to wygląda - mam w serwerowni coś co się nazywa Logitech
> Cordless Optical (ma to ~10 lat) i działa OK z 7-8 metrów. Czasami warto
> zobaczyć czy coś nie zakłóca toru radiowego - pasmo 2,4GHz

Tylko że stare chodziły chyba na innych częstotliwościach dla tego mogły
działać dobrze.

Przy okazji to chyba miałem ten sam model lata temu :) kupiłęm z aparatem
foto logitecha za jakieś 900zł w promocji :) potem miałem juz MX5000 i
MX5500 którego teraz używa brat w domu do media center.

Suelr aparat z 16 MB pamięci :) pozwał na 15 fotek standard albo 4 w full
jakości :)
http://twojepc.pl/artykuly.php?id=quickcam_sphere_pocket_digital&strona=2