Re: jaki laptop do 2000zl do obrobki zdjec?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue, 24 Jul 2012 17:51:38 +0200

> IBM T42 - najlepsza matryca w laptopie jaka widzialem.
> Ale o szybkim obrabianiu RAWow to zapomnij ;)

Za to w tym budzecie moze sobie kupic od razu 4 szt, co zapewnia
odpowiednia redundancje, na wypadek "jak sie popsuje/polamie" ;P

pozdrawiam,
Vituniu.

PS:
A tak serio - poza predkoscia, ktora przy RAWach faktycznie bedzie
doprowadzac do szewskiej pasji, to nie jest wcale taki glupi pomysl.
Tyle tylko, ze do T4x byly rozne matryce pakowane (zarowno w
kontekscie cali, rozdzielczosci jak i technologii wykonania) wiec trzeba
na to zwrocic uwage.