Upadek HDD i analiza S.M.A.R.T

Autor: WeirdoOne <theweirdoone_at_gmail.com>
Data: Mon, 23 Jul 2012 02:57:17 +0200

Witam

Mój wiekowy laptop miał nieprzyjemność upadku z wysokości ok. 1m. Siła
upadku wyrwała HDD z kieszeni, która była dość luźno osadzona ze względu
na wiek i wynikające z tego zużycie, i powyginała piny.

Szkody naprawiłem i komputer działa, nie licząc potłuczonej obudowy i 3cm
pionowego białego paska blisko lewej krawędzi matrycy ;-). Windows działa
prawidłowo ale niektóre pliki po tym incydencie przestały się
odczytywać(błąd odczytu,błąd CRC). Pliki nie były w czasie upadku używane.

Zrobiłem zrzut S.M.A.R.T z defragglera
http://zapodaj.net/8db11abb4b9fa.jpg.html
ale nie za bardzo wiem co o tym sądzić i jaka jest przyszłość dysku ani
jak odzyskać pliki z błędami.

Czekam na porady z waszej strony.

--
WeidoOne