Re: jaki monitor z minimalnie wyższej półki

Autor: chochlik_drukarski <chochlik_drukarski_at_wp.pl>
Data: Sun, 22 Jul 2012 22:42:41 +0200

Tom01 wrote:

> Wspomniane warunki, ale przy ciut wyższej cenie spełnia NEC P221W.
>
> Wiekszy wybór: http://mva.pl/viewtopic.php?f=40&t=152

To było raczej maksymalne maksimum i to w przypadku gdyby
monitor poraził mnie swoim pięknem i możliwościami. Alternatywą
jest chociażby ten P19-1 (zakładam że nie trafie na jakiś mega
wyeksploatowany) za nawet niecałe 200zł. Ten model mam sprawdzony
i wiem, że dobrze mi się na nim pracuje. Nie wiem czy chciałbym
zaryzykować prawie 1500 za nowy i potem ewentualnie się meczyć
przez 5 lat.

Ale oczywiście przyjrze się zarówno temu modelowi jak i innym
pod podanym linkiem.