Re: Zmiana zasilacza do laptopa

Autor: <Nex_at_pl>
Data: Sun, 22 Jul 2012 18:49:12 +0200

W dniu 2012-07-22 15:05, JanuszWo pisze:
> Witam!
> Do laptopa używałem zasilacza 65W i 20V. Zacząłem używać do tego samego
> (a nawet dwóch) laptopa zasilacza 90W i 20V. Teraz laptop cichutko (na
> granicy słyszalności) popiskuje w czasie, gdy jest podłączony do
> zasilacza. To oznacza coś złego? Czy to zwyczajny pisk w takiej
> sytuacji?
> Dzięki z góry za wszelkie rady- JanuszWo

Laptop pobierze tyle mocy ile będzie potrzebował w danej chwili, a
zasilacz da mu tyle mocy ile będzie chciał o ile da radę :)

Także możesz podpiąć i zasilacz 900W 20v, laptopowi to bez różnicy,
ciężko uzyskać maksymalny pobór mocy, no chyba, że coś renderujesz i
procesor, karta grafiki, ram i matryca jest wykorzystywana w 100% swoich
możliwości.