netbook lub "terminal" z wyjściem tv-out/svideo

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sat, 21 Jul 2012 12:16:23 +0200

Potrzebowałbym do specyficznego zastosowania komputera typu "mały
terminal" lub netbook (może być z uszkodzonym ekranem), ale koniecznie z
wyjściem "analogowe video tv-out ntsc" (najlepiej s-video, ale złożona
wizja chinch też może być od biedy). Muszę to zasilić z 12v, ale to już
dla mnie nie problem.
Ma być małe, tanie, wystarczy mi wydajność celeron-mobile 800MHz (z
małego eee900) albo jakiś atom, byle to było x86, z usb 2.0 i w miarę
współczesne (bootowanie z usb)

Patrzę po allegro netbooki-uszkodzone - nic z tv-out. Były w ogóle
jakieÅ› netbooki z tv-out?

Patrzę po terminalach (wyse, hp itp), - też nic z tvout. Były jakieś
małe komputerki-terminale z wyjściem tvout?

W ostateczności mogę wziąć jakąś płytę itx "home cinema" "car pc" itp,
ale płyta + obudowa do tego będzie droższa niż nowy netbook ;)