Re: Jaką nagrywarkę BLURAY?

Autor: Gil <gil.boa.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri, 20 Jul 2012 15:15:08 +0000 (UTC)

Aha.... <niepisztu_at_spam.com> napisał(a):

> Nie ma sensu chyba ze do archiwizacji a i tak taniej chyba wyjdzie
> twardziel.
>
> Karty SD sa tak tanie ze jak powyzej, chyba ze cena spadnie duuzo.

Jak chcesz HDD do archiwizacji własnych unikalnych danych np: zdjęc albo
filmów czy projektów to tak naprawdę muszą byc 2xHDD. A tu już tanio nie będzie.
Do tego taka nagrywarka BR nadaje sie coraz bardziej zwłaszcza jak ceny tych
urządzeń wreszcie spadna.
BTW zauważyłem że nazwa tej nagrywarki z linku - Teac BR-W512 SA nawiązuje do
kultowej przed 10-ciu laty nagrywarki Teac CD-W512 EB, co była używana do
hurtowego wypalania płyt CD, sprzedanych później na giełdach.