Re: UPS - sam się wyłącza

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Thu, 19 Jul 2012 16:06:43 +0200

On 2012-07-19 14:27, ikov wrote:
[.....]
> A poza tym - jaki UPS do 500 zł (moc rzeczywista - 300W lub więcej)?
> Ważne by miał gniazdka umożliwiające podłączenie innych sprzętów, jak np
> routera a nie tylko do kabli zasilajÄ…cych jedn. komputerowe/monitory.
Poleasingowy, "wyremontowany" APC SmartUPS 1000VA, np.
http://allegro.pl/apc-smart-1000-black-new-oryginal-aku-apc-2l-gw-fv-i2481590893.html.
Ewentualnie, jeśli chcesz zaoszczędzić i trochę się znasz na
UPS/elektonice, taki sam sprzęt ale bez akumulatorów, np.
http://allegro.pl/ups-apc-smart-ups-1000-sinus-usb-sprawny-6531-i2453707621.html.
Osiem gniazd wyjściowych powinno spokojnie wystarczyć. Sam używam czegoś
takiego od kilku Å‚adnych lat i jestem zadowolony.

BTW. Nie mam nic wspólnego z w/w aukcjami.