Re: podkręcanie i7 2600K

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Thu, 19 Jul 2012 04:51:29 -0700 (PDT)

Piotr S wrote:
> W dniu 2012-07-19 12:36, neo pisze:> [ciach]

> Zależy co to znaczy ciche. Ten twój na pewno jest bardzo głośny ?
> OCZ z tego co się orientuję nie jest taki zły.

Jest ok, ale mimo wszystko brzęczy. Wiatrak do procka jest prawie
zupełnie bezszelestny, zastanawiam się czy zasilacz może być
praktycznie bezszelestny. Może? Ile kosztuje coś bardzo cichego o tej
mocy?

> NTG... ale: Pewnie, że da się wyłączyć dźwięki dla niektórych zdarzeń.
> Poszukuj na Google. To nie boli.

Czy winda 7 jest uważana za system niedopracowany?

> Co to znaczy nie działają?

Różnie. Na starym kompie z XP działają oba. Na nowym udało mi się je
nawet zainstalować, ale potem najpierw sygnał, potem przy logowaniu
nagle brak sygnału (na obu). Odinstalowałem, reinstal już się nie
udał. Teraz nie widzi obu.

> Nie rób tego jak się nie znasz.

Ok, ale interesuje mnie gdzie się to robi. Przełączniki na płycie,
programowo?

neo