Asus TF300TG - problem z 3G

Autor: Marcin W <wrobel_at_e-wrobel.pl_usun_to>
Data: Wed, 18 Jul 2012 18:34:17 +0200

Witam,

Mam nadzieję, że można na tej grupie poruszyć temat związany z tabletem ;-)

Moi Drodzy: tydzień temu zakupiłem tablet Asus TF300TG. Wszystko działało
ok, czyli wifi oraz 3G (z iPlusem) chodziło znakomicie.

Jednakże, po aktualizacji systemu coś zaczęło się dziać z 3G, mianowicie, na
początku 3G było dostępne po restarcie systemu, teraz 3G w ogóle nie działa.

Zastanawiam się czy może to wynikać z aktualizacji systemu czy po prostu
padł mi modem w tym tablecie?

Od razu go reklamować (i czekać cholera wie jak długo na naprawdę) czy
spróbować coś zadziałać w temacie?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.