Re: budżetowy składak - co wybrać?

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Wed, 18 Jul 2012 13:37:32 +0200

shamanx_at_NOSPAM.gazeta.pl nabazgrał(a):

> Czytałem, że Chiefteki polecane są jedynie z konkretnych serii.

Chcesz dobt kup OCZ, Zalmana .. reszta to loteria i można jedynie mieć
nadzieję że nie padnie za wcześnie, oczywiście z tego też można wybrać
bardziej awaryjne i mniej. Ja tam do tej pory jakoś ufam Chieftecowi.

> A co sądzisz/sądzicie o takim Taganie TG400-U33II?
> http://goo.gl/2YwPA

Fajne tylko że bardzo awaryjne w okolicach 2 lat od zakupu.