Re: Athlon 64 X2 5000+ przegrzewa siÄ™?

Autor: Radek K. <radek_at_pustka.pl>
Data: Wed, 18 Jul 2012 13:00:11 +0200

> Oprócz temperatury, którą jakoś udało się opanować (80-83C w stresie ma
> jeden core, drugi zimniejszy, cały CPU ok. 67C) komputer zalicza freezy.
> Po prostu zamiera.

Nie ciesz sie za wczesnie, ja zauwazylem , ze przy takiej temp. jaka
jest teraz w Polsce tez nie mam zadnych problemow, ale jak temp w
pomieszczeniu wzrosnie o 10 st. temperatura procka wzrasta o 40 i
pproblemy zaczynaja sie znowu.

> Doczytałem, że prawdopodobnie uszkodzony jest procesor... czyżby się
> "wypalił"? Aż mi się wierzyć nie chce. Żadnego OC nie było, nic.

Istnieje teoria, ze powodem problemow w tym i podobnych procesorach jest
to, ze klej , ktory przykleja metalowa obudowe do rdzenia procesora po
jakims czasie sie wykrusza i powstaje pusta przestrzen, ktora utrudnia
chlodzenie. Jak lubisz ryzyko to w necie mozna znalezc poradniki jak ja
zdjac.

Pozdrawiam.