Re: budżetowy składak - co wybrać?

Autor: shaman <shamanx_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed, 18 Jul 2012 08:14:55 +0000 (UTC)

Chris <spam_at_spam.net> napisał(a):

> A udowodnij że to zasilacz a nie przepięcie w sieci spowodowane okoliczną
> burzą... :)

To zasilacz na 100%. Ale sprawa nie jest taka znowu prosta. Chieftec
wyciągając kopyta wywalił bezpieczniki. Nie wiem czy w tym momencie reszta
kompa była już uwalona czy nie. Nie było mnie wtedy w domu i jak wróciłem to
poszedłem do piwnicy włączyć S-kę. Dalej musiałbym wyjaśnić jak bezsensowną
instalację mam w wieżowcu który zamieszkuję. Powiem tylko że w mieszkaniu mam
topiki a w piwnicy zabezpieczeniem przedlicznikowym jest modułowy bezpiecznik
automatyczny - czyli tzw. S-ka. Taki automat zawsze działa szybciej niż topik
- nawet gdy ma o rząd większy prąd zadziałania. Więc te topiki w mieszkaniu
nigdy nie mają szans zadziałać w razie zwarcia. I teraz cały szkopuł w tym, że
przełączając wajchę w takim automacie zawsze go palcem sekundę siłą rzeczy
przytrzymujemy. No i w tej właśnie chwili dokonała się reszta zniszczenia. W
bezpieczniku zrobiło się jasno od iskier, wyskoczył znowu, ale mój paluch na
0.5s go podtrzymał i być może tedy zasilacz wszystko zniszczył.

PZDR
Shaman