budżetowy składak - co wybrać?

Autor: shaman <shamanx_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue, 17 Jul 2012 00:50:45 +0000 (UTC)

Cześć,
Po 10 latach padł mi Chieftec 360W i utrupił wszystko co było do niego
podłączone. Muszę skompletować nowe bebechy. Na płytę procesor i pamięć mogę
przeznaczyć 400-500zł. Co wybrać w tej cenie? Nie potrzebuję super sprzętu -
raczej celuję w używane komponenty. Komp przeznaczony do netu i pisania
dokumentów. Zależy mi na ciszy ze względu na specyficzne warunki. Im mniej
wiatraków tym lepiej. Grafika może być na płycie (dotychczas tak było) ale
wolałbym uniknąć grafiki od Intela.

Oddzielną kwestią jest zasilacz. Co kupić żeby było tanio i wystarczająco?
Jakieś używane firmowe wchodzą w grę? Komp nigdy nie będzie miał żadnej
wymagającej grafiki więc nie potrzebuję zapasów mocy.

Poradźcie coś żeby było rozsądnie.

PZDR
Shaman