Re: Po co w laptopach maly dysk SSD?

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Mon, 16 Jul 2012 22:10:01 +0200

W dniu 16.07.2012 10:17, abs pisze:
> Czy ktos mi moze wyjasnic jaki jest sens pakowania do notebooka dodatkowego
> dysku SSD (obok zwyklego) o jakiejs smiesznej pojemnosci? Np tu
> http://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki/acer-s3-951-2464g34iss-w7hp.bhtml
> - po co to 20 GB SSD? Systemu sie na tym nie postawi, to po co? Wspolczynnik
> lansu wzrasta i tylko tyle?
LAptop najczęściej ma wolny dysk. Kupując dysk do dużego kompa,
zastanowisz się jaki jest szybki, jaki awaryjny? kupując całego laptopa?
ewentualnie jaki duży jest dysk, nic więcej. Potem efekt jet taki, że
klikasz w ikonkę, i czekasz, czekasz, dysk mieli, mieli i tak bez końca.
Zamontowanie dysku SSD wyraźnie, przyśpiesza wczytywanie programów,
otwieranie plików. Oczywiście film się przelicza tyle samo, ale ludzie
siedzący przed monitorem odczuwają zadowolenie gdy kliknięcie powoduje
natychmiastowy efekt, a nie natchmiastowe wyświetlenie zamiast kursora
klepsydry czy czegośtam skaczącego.
Tak więc mały dysk na system jest wspaniałym pomysłem. Co do wielkości?
wczoraj stawiałem na lapku windowsa. 100% działający zajmuje 2.6 giga.
Może dlamnie win XP to tylko przydatny dodatek, ale przy odrobinie
dobrej woli można się zmieścić z najważniejszymi programami na małym
dysku SSD, a dane i super kobyły trzymać na zwykłym HDD

ToMasz