Re: Po co w laptopach maly dysk SSD?

Autor: jg <fake_at_fake.pl>
Data: Mon, 16 Jul 2012 14:53:50 +0200

Dnia Mon, 16 Jul 2012 14:23:49 +0200, Q napisał(a):

> 8GB spokojnie styknie na XP, a nawet jeszcze zostanie ponad 2GB wolnego
> (bo swapa na ssd lepiej nie zakladac).
> Oczywiscie mowie o najnowszym XP z calym dotnetem, update'ami, officem,
> nerem i mnostwem utilsow - no, poza kobylami typu Matlab.
> W 99.999% przypadkow taki system i tak bedzie "na wyrost".

no ja mam inne doswiadczenia. kilka lat temu z braku wygodnych mozliwosci w
firmie dano nam partycje 20GB na system. po kilku latach - win+office+inne
nieduze bajery (utilsy jak piszesz, nawet z poczta outluka i swapem na
innej partycji) i trzeba sukcesywnie dzialac nad ich powiekszaniem. w kilku
pc juz klonowalem partycje.

--
jg