Re: bateria do laptopa

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sun, 15 Jul 2012 14:09:29 -0400

On Sun, 15 Jul 2012 19:35:34 +0200, Padre <Padre_at_no.net> wrote:

>To znaczy że za 25zł z wysyłką można ją kupić żeby zapewniała
>podtrzymanie zasilania przy zaniku napięcia w sieci jak laptop nie
>opuszcza biurka.
>
>PS.
>Cytat z aukcji "Tylko oryginalne baterie gwarantują dłuższą żywotność"
>wzrusza...

nie wiem jak jest z tymi bateriami, ale nie widze w tym cytacie nic
dziwnego. dwa lata temu musialem kupic baterie do jednego z laptopow
della, ale nie chcialem wydawac wiele kasy, bo to stary laptop.
baterie do niego, byly w cenie od 28$ na amazonie i ebayu, do 180$
prosto od della. zamowilem cos pomiedzy, za ok 80$ z amazona. firma i
produkt mialy pozytywne opinie. bateria 9 komorkowa przyszla i
trzymala tyle co podstarzala orginalna 6 komorkowa. czyli mniej niz
poltorej godziny. laptop w koncu zmienil wlasciciela, ktory
odziedziczyl obie baterie, jednak marudzil (slusznie zreszta) ze nie
moze na jednej baterii obejrzec calego filmu. do tego celu ten laptop
u niego sluzyl. dla swietego spokoju polecilem mu, zeby kupil baterie
u della, co tez zrobil. nie wiem ile zaplacil, ale jest szczesliwy jak
biedronka, bo mu laptop wyswietla ruchome obrazki przez ponad 4,5
godziny. w innych wypadkach trafialem roznie. trafialem dobre,
nieorginalne baterie, ale tez trafialy mi sie sytuacje jak powyzsza i
to nawet kupujac u tej samej firmy, dla laptopow roznych firm. <rs>