Re: Bateria podtrzymujaca ustawienia BIOS

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Sat, 14 Jul 2012 22:33:45 +0200

W dniu 2012-07-14 20:50, Remek pisze:

> Przypomina mi to rozumowanie mojego znajomego, który kupował drugi samochód,
> bo w używanym zepsuł się rozrusznik. Trochę powagi proszę.

A gdyby koszt naprawy tego rozrusznika (koszt diagnozy w tym przypadku)
trzy razy przewyższał wartość tego samochodu? :-)
Oczywiście bez naprawy innych podzespołów które w tym wieku w każdej
chwili mogą przestać działać.
Też chciałbym poznać diagnozę i sposób naprawy :-) ale cienko to widzę.
Przykład podałeś właśnie jakby wymiana baterii załatwiła sprawę.