Re: ssd a truecrypt

Autor: Piotr C. <piotr_at_mabanana.re.move.this.com>
Data: Sat, 14 Jul 2012 21:40:27 +0200

qwerty wrote:
> No popatrz - u mnie laptop ma zaszyfrowany cały dysk.

No właśnie, a np. u mnie chodzi już nie tyle o lewy soft (bo nawet
licencje na total commandera i offica ostatnio kupiłem), tylko o to że w
razie kradzieży wypływają potencjalnie wszystkie prywatne fotki z byłymi
oraz skany wszystkich dokumentów (konta bankowe, 'paski' płacowe itd) -
a tego bym nie chciał. No i troche mp3. Na dzisiaj nie wyobrażam sobie
nie szyfrować dysku, więc tak długo jak problem nie będzie rozwiązany,
nie przejde na SSD niestety. Moje nadzieje budzi jeszcze ten Express
Cache w Samsungach ale nie wiem jak to się sprawdza.

pozdrawiam