Re: Avast, a konkretnie avastsvc.exe

Autor: Aha.... <niepisztu_at_spam.com>
Data: Fri, 13 Jul 2012 17:29:06 +0200

W dniu 2012-07-13 17:22, Jacek pisze:

> Ekspert się odezwał.

Juz tak oprocz tego ze to zupelnie problem zasilacza to usuniecie wirusa
zwanego avastem jest najlepszym rozwiazaniem, wszelkie TVNy proponuja to
gowno do niczego sie nie nadajace a lemingi to instaluja w mysl jedzmy
gowno miliony much nie moze sie mylic.
Jedynym dobrym antywirusem ktory znam to MKS VIR reszta to GOWNOpodobne
protezy