Re: Tanie zasilacze z allegro

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Tue, 10 Jul 2012 12:29:26 +0200

On 2012-07-10 11:41, Chris wrote:
[.....]
> A co chcesz wiedzieć dokładnie ?? z informacji jakie posiadam żaden
> zasilacz nie pociągnął za sobą sprzętu z własnej woli.
Ja w zasadzie nic nie chcę wiedzieć. Próbuję jedynie powiedzieć, że ta
informacja, że na kilkuset tyś. sprzedanych Codegenów przy padzie żaden
nie pociągnął za sobą reszty sprzętu to bajka ponieważ zdecydowanie nie
pokrywa się ona z moim osobistym doświadczeniem i, co w tym kontekście
ważniejsze, także z doświadczeniem innych uczestników tej i innych grup
dyskusyjnych czy też for typu Elektroda.