Re: Bateria podtrzymujaca ustawienia BIOS

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Tue, 10 Jul 2012 11:49:07 +0200

> Co może być przyczyną szybkiego padania baterii podtrzymującej ustawienia
> BIOS? Płyta główna to już zabytek Asus P4T z pierwszym prockiem P4. Cały
> czas sprawna ale ostatnio bateria wystarcza na 2-3 miesiÄ…ce.

ja ten problem rozwiązałem podlutowując kabelkiem do pewnej starej płyty
dwie baterie R6 alkaliczne w koszyku. Pastylka CR2032 padała po miesiącu.
Teraz trzyma już 5 lat. Aby podlutować musiałem wyjąć płytę i od spodu
podłączyć w przewody plus i minus i do koszyka z bateriami. Ważne by nie
pomylić przewodów.