Re: AMD FX-8120 - jakie ch³odzenie ?

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Tue, 10 Jul 2012 10:15:34 +0200

U¿ytkownik "jacek kalinowski" <kalinowski11.SKASUJ_at_gazeta.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:jteulu$mte$1_at_inews.gazeta.pl...
> Witam. Jutro kupujê ch³odzenie, boxowy mnie wykañcza :) Pomó¿cie wybraæ
> co¶
> sensownego. Im wiêcej czytam w necie tym mniej wiem :) Pozdrawiam.

Ostatnio nadzia³em siê na ch³odzenie firmy OCZ które wystaje jakie¶ 2 cm za
obudowê wiêc trzeba uwa¿aæ bo takie siê trafia i jak kto¶ nie ma szerszej
obudowy nie zamknie boku. Szersz± obudowê bardzo trudno upolowaæ i koszty
id± mocno w górê.

Scythe Katana natomiast wejdzie do ka¿dej budy i dzia³a do¶æ dobrze. W
przypadku AMD mo¿e byæ ale w Intelu zak³ada siê cholernie ciê¿ko.