canon i70 - opłaca siedo sporadycznych wydruków ?

Autor: chochlik_drukarski <chochlik_drukarski_at_wp.pl>
Data: Sun, 8 Jul 2012 22:16:40 +0200

Witam

Drukuje bardzo rzadko. Mam jakiegoś hp 970cse. Jest to duże jak
cholera,wolne,
jakość nie jest powalająca a poza tym za każdym razem jak coś drukuje (co
kilka
miesięcy kilka kartek) mam problem z zaschniętych tuszem.

Wpadł mi w ręce taki canon i70

http://www.digit.pl/artykuly/34282/Canon.i70.html

W tej chwili w ogóle nie drukuje.

Zastanawiam się czy warto coś z tym robić (kupować tusze, czyscić
głowice...). Czy taka
drukarka może się nadawać do sporadycznych wydruków ? Zakładam że raczej
kupie
jakieś tanie zamienniki tuszy. Zrobiłem raz czyszczenie dysz i nic to nie
dało a tuszu zeszło
chyba z 40%. Czy te canony tak sobie zużywają tusz do czyszczenia co jakiś
czas nawet
jak się ich nie używa jak na przykład stare epsony?

Ta drukarka chyba nie jest szczególnie popularna bo nic nie mogę na jej
temat znaleźć.