Re: uposledzony umyslowo projektant w toshibie/microsofcie?

Autor: Krystek <spamtrap_at_krystek.art.pl>
Data: Sun, 08 Jul 2012 00:05:13 +0200

2012-07-05 23:16, K wysłał(a) wiadomość:
> zanabyty nowy lap toshiby, w excelu pojawi sie nagle problem z tzw
> zacietym przyciskiem ctrl.

> <http://forums.toshiba.com/t5/Windows-7/Windows-thinking-Ctrl-key-is-stuck-on-Satellite-P750/m-p/261385/highlight/false#M9153>

Miałem to samo z touchpadem obsługiwanym przez sterownik Synaptics.
Wyłączyłem w autostarcie ładowanie tego sterownika do touchpada. Teraz
już nie mam tych denerwujących "gestów". Coś za coś: żeby przewijać
strony WWW czy dokumenty Worda muszę kliknąć lewy klawisz myszy i
kliknąć na pasku przewijania i przesuwać.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/