Re: Pen drive z U3

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Thu, 5 Jul 2012 17:20:24 +0100

"omega_fan" <oommff_at_nospam.com> wrote in message
> U3 jest lekko "zapomniane". Polecam PortableApps, ktore jest darmowe i
> mozna zainstalowac na dowolnym urzadzeniu, sa na to wszystkie najnowsze
> wersje popularnego softu jak Skype czy Firefox.

to ja polece Transcend Jetflash V85, mozna sobie wgrac na niego (softem do
programowania kontrolera, wiec troche gimnastyki wymaga) jakies iso a na
reszcie miec normalna partycje

http://www.flashboot.ru/index.php?name=News&op=article&sid=29

bardzo przyjemne rozwiazanie

a zeby nie bylo ot:

szukaj uzywanych Cruzer Titanium, Cruzer Contour, Cruzer Micro i sprawdz czy
maja logo 3u bo sandisk sie juz z tego rozwiazania wycofal...
na allegro chyba nic, ale moze gdzies sie jakies lezaki magazynowe trafia