Re: Ray Kurzweil, Singularity is near

Autor: <krzychu.koziol_at_gmail.com>
Data: Thu, 5 Jul 2012 05:26:17 -0700 (PDT)

jak o filozofii to tez cos mam :-)

dawno temu za komuny ogladalem pana klepsa i tzw wielki elektronik przemawial jakos tak :

"Uwaga! Włączam zapis Waszej pamięci na 24 sekundy. Podaję program zapisu.

Wszystko, co ludzkie psuje się i jest niedoskonałe. Myślenie męczy. Wyobraźnia jest wrogiem precyzyjnego działania. Jestem wolny, ponieważ za mnie myśli inny mózg. Będę się starał, zawsze prawidłowo, reagować na impulsy i sam wykasuję z pamięci: współczucie, miłość, gniew.

Zapis programu zatwierdzam.

Witam wszystkich zwycięzców na platformie dowodzenia Wyspy Wynalazców, która od dziś staje się stolicą naszego Imperium."