Re: Ray Kurzweil, Singularity is near

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Wed, 4 Jul 2012 17:50:07 -0700 (PDT)

On 5 Lip, 02:01, Dawid <x..._at_neostada.pl> wrote:

> Niedługo i Wiesław pęknie.

Po co są grupy dyskusyjne?

A no po to, żeby każdy mógł wrzucić swoje pytania, choćby najgłupsze,
ale zadane w dobrej wierze i jeżeli przypadkiem jest ktoś, kto ma czas
i chęci, to żeby można było uzyskać odpowiedzi.

Przeczytaj sobie kolego, dobrze Ci to zrobi:

http://ksiegarnia.pwn.pl/produkt/6236/kompendium-wiedzy-o-marketingu.html

Bez względu na to w jaką działkę wchodzisz, komputery, samochody czy
płatny seks w necie, musisz przejść przez całą warstwę marketingu
oddzielającą Cię od towaru.

Naprawdę radzę, przeczytaj. To jest super książka, dla większości
niestrawna i jeżeli nie wiesz po co tak naprawdę są grupy dyskusyjne,
to faktycznie możesz się przez nią nie przedrzeć, bo jest napisana
suchym naukowym językiem.

Ale spróbować warto. Jeżeli w dobrej wierze to ZAWSZE. Tak uważam :D

Zawsze warto próbować. Ja w każdym razie lubię rozmawiać z kompletnymi
dyletantami o filozofii (w której mam jako taką orientację ...), bo
lubię patrzeć na to, co to tak naprawdę znaczy NIE WIEDZIEĆ.

Właśnie mam pod ręką książkę Aleksandra Kondratowa (dałem za nią 1zł
na wyprzedaży) Zaginione cywilizacje, w której stoi czarno na białem,
ze kiedyś jacyś tam Fenicjanie, bardzo poważni ludzie, świetni
biznesmeni i żeglarze, uważali, że świat jest płaski, znajduje się w
kufrze, który jest na noc zamykany przez Boga a gwiazdy to dziury w
wieku.

Mniejsza o epokę historyczną itd.

Na pewno na tej grupie jest nie jeden jest świetny fachowiec od
skręcania sprzętu i aż go skręca, żeby mi dogadać za moje głupie
pytania które śrubki som lepsiejsze a które gorsiejsze i może by tak
drutem związać, taniej będzie... ale niech taka osoba (bardzo
uprzejmie proszę) dowie się, że wrzucaniem pojedynczych głupich
komentarzy nikomu nie pomaga i niech da sobie spokój.

Czyja miedza panowie? WSPÓLNA! Nie słyszeliście? ;D W telewizorze
gadali ;D

Czyje grupy? Od jakiegoś czasu staram się tutaj wyoślić skręcaczom
sprzętu, że wspólne i jak im się nie chce, niech nie odpowiadają i nie
dogadują ...

bech chęchu ;D

To jakie klawiatury są ciche i szybkie a jednocześnie delikatne i mają
pewny klik (tzn. są odporne np. na nierówne kładzenie palców), czy
cuś :D

P.S. Ostatnio wstąpiłem do księgarni kartograficznej i zapytałem
najzwyczajniej w świecie z uśmiechem "Czy są mapy do wieszania na
ścianę?"

A pani do mnie z szerokim uśmiechem "Mówimy - mapy ścienne" i znowu
uśmiech :D

Mapy ścienne, no tak. Proste :D

http://p.alejka.pl/i2/p_new/12/57/uklad-sloneczny-scienna-mapa-laminowana-dla-dzieci_0_b.jpg

Proszę jakie piękne :D

I wszyscy kupują dzieciom, chociaż "fachowcy" od astronomii, tzn.
zwyczajni technicy od obsługi teleskopów śmieją się, że "to przecież
nie tak!" LOL :D

Już kumają dzieci? ;D

http://p.alejka.pl/i2/p_new/34/04/mapa-swiata-dla-dzieci-2_0_b.jpg

Zaraz się pewnie ktoś znajdzie, kto załamie ręce i powie, że to nie
tak ;D

;D