Re: jak zainstalować XP na netbook'u?

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Tue, 03 Jul 2012 19:37:22 +0200

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 02 Jul 2012 00:23:42 +0200
 doszła do mnie wiadomość <jsqipr$c9m$1_at_inews.gazeta.pl>
 od Przemek <raz_at_onet.pl> :

>Z tymi emulacjami USB trzeba uważać. Działają w zależności od BIOSu,
>czasem tak, czasem nie, niestety.

Są kłopoty na starym sprzęcie(np. takim, który nie ma w biosie
odpowiednich opcji bootowania z USB), na sprzęcie nie obsługującym
multiple LUN(np. ustawiamy emulację HDD i CD jednocześnie, a bios
proponuje boot wyłącznie z emulowanego HDD), seria płyt Alix nie chce
się bootować z emulowanego CD, poza tym same zalety - zamiast wora CD
masz w domu tylko małą kieszeń HDD(oczywiście pomijając oryginały
płytek, które trzeba trzymać, na szczęście to się powoli kończy).