Re: czy podpięcie modemu LTE do routera zlikwiduje obciążenie kompa?

Autor: Q <no_at_spam.org>
Data: Mon, 2 Jul 2012 09:25:15 +0200

> mielić dyskiem i proceser też przestanie się grzać - bo de facto już nie
> bedzie korzystać z oprogramowania do obsługi modemu LTE? Czy też nie
> bedzie to miało żadnego wpływu na to?

1. NTG

2. Mobile Partner to zlo/gowno/itd-
- ta aplikacja non stop bierze mi ok. 20% czasu proca.

Zrob tak:
polacz sie z netem przez mobile partnera i zobacz ile proca jest zuzywane
(pewnie bedzie 15-20%);
potem wylacz mobile partnera i odpal odpowiednie polaczenie z panelu
"Połączenia sieciowe".
Zuzycie procesora powinno drastycznie spasc.

Po prostu lacz sie bez uzycia aplikacji MobilePartner (brandowanej czy nie -
jeden pies).