Problem z kartą telewizyjną.

Autor: jacek kalinowski <kalinowski11.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon, 2 Jul 2012 00:10:54 +0000 (UTC)

Mam kartę WinFasta TV2000 XP Expert. Na dobrą sprawę nie powinna działać na
windows 7... podobno :) Super łapie kablówkę ale brak dźwięku. W starym kompie
była połączona z płytą takim cienkim kabelkiem z czteropinowymi "damskimi"
końcówkami. Pod linkiem poniżej jest taka złączka ( 4 piny obok białego )

http://www.4world.pl/categories/product/68/363/

Niestety na nowej płycie brakuje czegoś takiego. Jak można to rozwiązać ?
Kupić taką tanią dźwiękówkę. Nie pokrzaczy to dźwiękówki z płyty ? Da się
wykorzystać tylko tą złączkę ?

Płytę mam taką...

http://www.gigabyte.pl/products/page/mb/ga-990xa-ud3rev_10/

W zestawie mam taki kabel ale bez tej niebieskiej końcówki (jack)

http://obrazki.elektroda.net/65_1288612857.jpg.

Wyczytałem że tą czteropinową można przerobić na jacka.

http://tiny.pl/httbg

Proszę o pomysły :)

Pozdrawiam.