Re: [EOT] Re: Jaka duża bezprzewodowa myszka?

Autor: Czeslawek <czeslawek-1Ctrl+X_at_gazeta.pl>
Data: Sun, 01 Jul 2012 21:18:30 +0200

W dniu 2012-07-01 20:41, chochlik_drukarski pisze:

> Przejrzałem na szybko specyfikacje i logitech najwyraźniej nie uznał za
> szeczególnie
> ważną informacje o tym jak mysz jest zasilana. Możesz napisać ?

W zestawie jest jeden akumulator paluszek AA NiMH 2050mAh, więc można go
zamienić na zwykłą baterię.
W zestawie oprócz myszki jest mikroodbiornik USB, przewód USB do
odbiornika, przewód USB -> microUSB do ładowania myszki, zasilacz
sieciowy z wyjściem USB do ładowania myszki.
Myszka ładuje się poprzez przewód USB, także z USB komputera. Gniazdo
microUSB jest z przodu myszki.

--
Pozdrawiam,
Czesławek