Re: jak zainstalować XP na netbook'u?

Autor: Q <no_at_spam.org>
Data: Sun, 1 Jul 2012 14:24:44 +0200

> Przeczytałam juz jak się to robi, otóż problemem może tutaj okazać się
> skąd wziąć tenże sysprep? Jest on wewnątrz SP2, lecz skąd uzyskać
> Service Pack 2? A czy sysprep znajduje się także w innych pakietach
> oprogramowania?

Ogolnie to wszystko jest na necie -
- z przejsciem na AHCI tez nie ma problemu
(przynajmniej ja na razie nie mialem
 a przenosilem juz system na kilkanascie roznych kompow),
tylko musisz sterowniki dodac ([SysprepMassStorage]).

Sysprepa znajdziesz na plycie instalacyjnej w
\support\tools\DEPLOY.CAB
ew. sciaginj SP3 - tam tez to jest, i to w najnowszej wersji.