Re: Tablet iPad 2

Autor: Iguan_007 Iguan_007 <iguan007_at_gmail.com>
Data: Sun, 1 Jul 2012 03:05:33 -0700 (PDT)

On Sunday, July 1, 2012 7:35:40 PM UTC+10, RadoslawF wrote:

> Najpierw ty to zrób.
> Podobny specjalista wjechał motorem na drogę jednokierunkową,
> trafił w jadący prawidłowo samochód i też wymyślił kretyńskie
> tłumaczenie, szykanowanie kierowców jednośladów przez kierowców
> dwuśladów.

I naprawde nie widzisz problemu ze IDENTYCZNE pytanie bylo ok gdy dotyczylo innej marki tabletu? Nie wiem czy zrozumiales co zrobilem - ja tylko SKOPIOWALEM post na ktore grupowicze odpowiedzieli i nikt z atakami nie wyjezdzal. I tylko zmienilem marke producenta.

To tak jakbys tego swojego motocykliste karcil jesli jechalby Honda ale w innych przypadkach bys go zignorowal.

Mozesz teraz bredzic dlaczego nie powinienem o to pytac (fakt, nie powinienem). Ale tak samo co 20 watek tutaj nie powinien sie pojawic. Z tym ze nikomu to nie robi roznicy jesli tylko marka jest "akceptowalna". Podalem Ci przyklad - zamiennik tuszu czy instalowanie Windowsa to nie sa stricte pytania dotyczace sprzetu PC. Dlaczego tam nie lecisz marudzic? Dlaczego nie pytasz czy ten kabel USB bedzie podpiety do PCta a nie np. do ladowarki samochodowej? Czy tusz lub kabel jest dla Ciebie bardziej "komputerem osobistym" od iPada? Tak/Nie?

Pozdrawiam,
Iguan

-
Iguan007