Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Sun, 01 Jul 2012 11:07:07 +0200

W dniu 2012-06-30 15:21, Tom01 pisze:
> Znów daje Pan piękny przykład kompletnej ignoracji. Nie ma Pan zielonego
> pojęcia jak działa TM pod makówką a się kłóci z uporem godnym lepszej
> sprawy. TM to NIE JEST obraz partycji.

Ja rozumiem problemy maka z wielozadaniowością, ale gwarantuję, ze na
jednego mejla można odpowiedzieć też jednym, nie trzeba pisać specjalnie
dwóch, odpowiadając osobno na każdy problem.
Przem
PS wypuść powietrze kolego, bo się tak nadymasz, jakby życie od tego
zależało. Skąd Wam (obrońcom appla, nie fanbojom, bo nim nie jesteś) się
to bierze?