Re: Tablet iPad 2

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Sat, 30 Jun 2012 14:24:50 +0100

"Iguan_007 Iguan_007" <iguan007_at_gmail.com> wrote in message
> No popatrz, a ja widze watki dotyczace np. instalacji Windowsa czy
> odzyskiwania danych. I jakos tam nie lecisz z pretensjami. To tylko fobia
> anty-Apple, nic innego. I obiecuje ze wkrotce to udowodnie.

i wnajdziesz lekarstwo na raka

a teraz skoncz pieprzyc, posiadam ipoda, jest to fajny sprzet ale ni chuja
nie ma zwiazku z pc, nawet kwestia kabla konczy sie na firmowym zlaczu
apple

drukarki i kable usb sa jak najbardziej w temacie grupy jako peryferia,
czasem i problem z instalacja xp wymaga podejscia sprzetowego - zmiana
z ahci na ide w biosie, natomiast twoje brandzlowanie sie cudownym
sprzetem z jablkiem i pytania o konfiguracje przegladarki w ios
to buractwo i tyle