Re: jak zainstalować XP na netbook'u?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri, 29 Jun 2012 00:14:58 +0200

"Vza Vizenza" napisała:

> [...]

Teraz nie mam gdzie tego kupić. A czy nie da się przy pomocy pendrive?

Owszem, da się. Tu jest parę co śmieszniejszych sposobów:
http://walendowski.com/2009/02/19/instalacja-windows-xp-z-usb-pendrive-a-karty-pamieci-flash/
http://www.forum.tweaks.pl/Instalacja-systemu-Windows-XP-z-pendrive-t47618.html
http://www.vista.pl/porady/974_jak_zainstalowac_windows_xp_z_pendrive_usb_.html
Parę lat temu skorzystałem z tej ostatniej metody i nawet zadziałało, ale to
głupiego robota. Najprostsza (przynajmniej jak dla mnie) jest metoda podana
przez Przemka, ale tu trzeba się trochę orientować w poleceniach DOS (fdisk,
format, sys, copy)

JoteR