Re: Tusze zamienniki

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Thu, 28 Jun 2012 22:22:24 +0200

W dniu 2012-06-28 18:20, Marek pisze:
> Mam drukarkê Brother DCP-J925DW i koñcz± mi siê tusze startowe.Z pocz±tku
> nastawi³em siê na te tañsze zamienniki, ale doczyta³em ¿e uszkadzaj±
> g³owice. Obszed³em kilka sklepów popyta³em i wszêdzie mówi± ¿e wszyscy jad±
> na zamiennikach bez problemu.
> Teraz sam nie wiem, czy u¿ywacie jaki¶ sprawdzonych bezpiecznych zamienników
> czy odradzacie wogóle ?
> Dorad¼cie co¶

Ja mam w planach zakup właśnie tej drukarki, mam DCP-195C i do niej
używam najtańszych zamienników z Allegro bez problemów, do Canona i455
również używam najtańszych zamienników o 6 lat i dopiero teraz uległ
uszkodzeniu ale nie zwiÄ…zanemu z tuszem. Do drukarki planujÄ™ zakup
napełnialnych kartridży:

http://www.tusze.info/product_info.php?cPath=6365&products_id=96488

tylko w krótszej wersji nie wystającej z drukarki

a tusz będę kupował w firmie www.inksystem.pl ponieważ do drukarek które
sprzedają montują stałe zasilanie tuszem i na takie przerobione drukarki
dają 2 letnia gwarancję więc muszą mieć zaufanie do tuszu który oferują.