Re: Komputer sam wychodzi ze stanu hibernacji

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Thu, 28 Jun 2012 14:57:09 +0200

W dniu 2012-06-28 11:23, zly pisze:

> Wyłączać mysz?

Potwierdzam. U mnie z suspend-to-RAM nagminnie wybudzały komputer
pierwsze poranne tramwaje ;)

więc:
Win-Pause -> menadżer urządzeń -> Mysz i inne urządzenia wskazujące ->
mysz* -> właściwości -> zarządzanie energią -> ODHACZYĆ "pozwalaj temu
urządzeniu na wznawianie pracy komputera".

BTW:
Jak już jesteśmy przy Win7: macie patent na pozostawienie możliwości
wybudzenia za pomocą klawiatury ALE TYLKO konkretnym klawiszem
(sprzętowy klawisz hibernacji na klawiaturze PC104/105) by nie trzeba
było schylać się do obudowy? Z tego co ćwiczyłem albo wybudza dowolny
przy pozostawionej zaznaczonej analogicznej opcji dla klawiatury, albo
ignoruje wszystko, łącznie ze sprzętowym klawiszem wake-up.
Klawiatura stara dobra PS2 (Samsung SDM4500P) - ewentualnie jako druga
bezprzewodowa HID Logitech Wireless Desktop MK250. Ustawienia hotkey w
BIOSie sprawdzane, ale Win7 je ignoruje i jest stan 0/1 (albo dowolny
klawisz i wybudzanie przypadkowe, albo nic).

--
/MB