Re: odtwarzacz sieciowy ze streamnigiem

Autor: LUKAS <andrzej_at_post.pl>
Data: Mon, 25 Jun 2012 16:04:06 +0200

Dziala na 100 % pełen przekaz strumieniowy w FULL HD, dowodem na to jest
apple TV i chociazby to http://airparrot.com/
Program , dzieki ktoremu obraz z maca jest streamowany o Wi Fi do apple TV i
dokladnie to co na ekranie maca to i na TV widac.

Filmy, obrazy, muzyka

natomiast to urzadzenie co napisal o nim Chris to nie wiadomo czy ma
streamowanie obrazu, bo nic w tym linku o tym nie ma. Ponadto brak wi fi i
brak miejsca na dysk , a cena prawie 500 , wiec to tak sobie...