Częste BSODy powodowane przez myszkę

Autor: vcore <fiftyfive.pl_at_gmail.com>
Data: Mon, 25 Jun 2012 03:27:48 -0700 (PDT)

Witam,

Około 2 miesiące temu pisałem o padniętym dysku. Elektronikę podmieniłem i dysk działa ale mam dziwną sytuację ponieważ od chwili kiedy dysk padł myszka zaczęła powodować nieregularnie występujące BSODy, występują nadal mimo że dysk jest naprawiony (zawartość i litera partycji identyczna).

Myszka to Razer Copperhead. Powodem zawsze jest sterownik tej myszki (db3g.sys), nie pomaga jego aktualizacja ani instalacja starszego... Próbowałem podpinać ją do różnych gniazd ale to nic nie daje, próbowałem też podpiąć ją przez przejściówkę USB > PS/2 ale rownież lipa bo myszka przez taką przelotkę w ogóle nie reaguje (choć świeci)

Co może być powodem tak dziwnej sytuacji? Dysk o którym mowa był całkowicie niezależny, trzymałem na nim wyłącznie pliki multimedialne, nic związanego z programami czy systemem.

Ekran smierci występuje z reguły gdy nie ma mnie przy komputerze, czasami pojawia sie też podczas ładowania systemu - wtedy muszę odpiąć myszkę i podpiąc ją dopiero przy ekranie logowania, choć i to nie zawsze pomaga bo po podłączeniu też czasem wywala niebieski ekran

Dodam że pierwszy BSOD jaki mialem wystąpił właśnie po tym jak umarł tamten pechowy dysk, nie mogłem uruchomić systemu bo miałem pętle BSODów, dopiero po wielu próbach zorientowałem się że to myszka go powoduje.