Re: Tania drukarka laserowa do domu

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon, 25 Jun 2012 10:26:50 +0200

Dnia 2012-06-25, o godz. 10:21:23
"Chris" <spam_at_spam.net> napisał(a):

> Wystarczył płyn za 5zł + 30 min czyszczenia.

Niestety na dość krótko. Szybko się zniechęciłem i zamiast paru 5L/6L
stawiałem jedną sieciową i było po problemie. ;-)

> A nie wiem nawet Canona używam tylko atramenówki (kombajn) i spisuje
> się bardzo dobrze.

Mechanizm z 5L/6L/1100 był przez HP kupiony od Canona. Nawet na
upartego tonery były wymienne jak się obcięło jedno ze wzmacniających
żeber bo zatoka na niego był ciut mniejsza u Canona. Miałem kilka tych
Canona i z nimi nie było żadnych problemów znanych z HP.

Zdrówko