Re: Jakie PDA z Windows Mobile?

Autor: Funka <Fun_at_for.com>
Data: Mon, 25 Jun 2012 08:30:10 +0200

> Jest gniazdo na pamięć SD.

To jest dodatkowy, ale bardzo duży plus.

Super Memo polega na planowaniu powtórek z różnych
dziedzin, dla mnie głównie do nauki języków, a dane
gromadzone są w bazach, gotowych, czyli kupnych jak
i "własnej roboty". Stąd dodatkowa pamięć jest bardzo
wygodna, bo można zabierać ze sobą różne bazy, bez
konieczności wymiany przy pomocy komputera.

Jeszcze raz dziękuję. Sprawdzę jakie są możliwości zakupu
tego palmtopa na Allegro.

Pozdrawiam
Funka